Με επιθετική τιμολογιακή πολιτική προσπαθεί η Attica Group να «σπάσει» το μονοπώλιο της Seajets του Μ.Ηλιόπουλου
Μετά την καταγγελία της Fast Ferries, για την Seajets του Μ.Ηλιόπουλου στην Επιτροπή Ανταγωνισμού έτρεξαν αρκετά συμαντικά που τώρα πια βγαίνουν στην επιφάνεια.
Για να το «φρεσκάρουμε» τότε σας είχαμε ενημερώσει για το πόσο έξαλλοι ήταν στο υπουργείο Ναυτιλίας με τις καταγγελλόμενες «μονοπωλιακές τακτικές» του Μάριου Ηλιόπουλου και της Seajets, που έχουν μετατρέψει τις διακοπές στο Αιγαίο σε «άπιαστο όνειρο» για την πλειοψηφία των Ελλήνων, κάτι που έχει δημιουργήσει (και φέτος η κατάσταση αυτή όχι μόνο παραμένει αλλά διογκώνεται) πρόβλημα στην κυβέρνηση.
Για το λόγο αυτό η Επιτροπή Ανταγωνισμού είχε προχωρήσει σε άμεσο έλεγχο στη Seajets, μία μέρα μετά από την καταγγελία της Fast Ferries.
Τι έλεγε τότε η καταγγελία;
Όποτε το ταχύπλοο σκάφος της Fast Ferries ΘΑΝΤΕΡ εκτελούσε κάποιο δρομολόγιο στο Αιγαίο, η Seajets έβαζε δρομολόγιο την ίδια ώρα με τιμές 50% χαμηλότερες από τις τιμές των υπόλοιπων δρομολογίων της, αναγκάζοντας τελικά την Fast Ferries να πουλήσει το ΘΑΝΤΕΡ.
Όλα συτά έχουν κάνει σχεδόν αδύνατο για οποιαδήποτε άλλη ακτοπλοϊκή εταιρεία πέρα από τον κολοσσό Attica Group να δραστηριοποιηθεί στα ταχύπλοα σκάφη.
Αυτό έχει ως αποτέλεσμα τα ακτοπλοϊκά εισιτήρια για τα νησιά του Αιγαίου να έχουν φτάσει σε επίπεδα αντίστοιχα με τα αεροπορικά, αφού ο ίδιος αυξάνει τις τιμές όποτε και όσο θέλει.
Το 2024 οι τιμές για ταξίδι με ταχύπλοο σκάφος ήταν αυξημένες κατά 11% από το 2023 παρόλο που με κανονικό σκάφος ήταν μειωμένες κατά 5,25%.
Μάλιστα, ο έλεγχος έγινε και ως προειδοποίηση διότι στο υπουργείο φοβούνται ότι ο Ηλιόπουλος θα προχωρήσει σε περαιτέρω αυξήσεις επικαλούμενος τους νέους κανονισμούς της ΕΕ για τη χρήση ακριβότερων καυσίμων με χαμηλή περιεκτικότητα σε θείο, παρά το γεγονός ότι τα ταχύπλοα σκάφη τα χρησιμοποιούν ήδη.
Για τον λόγο αυτόν η Attica Συμμετοχών έβαλε δύο σύγχρονα ταχύπλοα συνολικής χωρητικότητας 2.000 θέσεων, στις γραμμές των Κυκλάδων, και στο ξεκίνημα λένε ότι υιοθέτησε επιθετική τιμολογιακή πολιτική.
Με απλά λόγια η Attica Συμμετοχών μπήκε στα δρομολόγια που κυριαρχούσε η Seajets.
Είναι νωρίς ακόμη να σταθμίσουμε ποιο θα είναι το αποτέλεσμα αλλά σίγουρα δεν είμαστε ιδιαιτέρως αισιόδοξ0ι.
Ωστόσο, η Επιτροπή Ανταγωνισμού ετοιμάζει μεγάλη έρευνα για τον κλάδο.

































































































