Φίλτρο λαδιού
Το φίλτρο λαδιού πρέπει να αλλάζεται όταν αλλάζεται τα λάδια για να μην υπάρχει πρόβλημα στο όχημα σας. Ο ρόλος των φίλτρων αέρα είναι να σταματούν την σκόνη και γενικά διάφορα
θραύσματα ,πέτρες κλπ. που τυχόν να υπάρχουν στον αέρα ή άλλα μικροσκοπικά σωματίδια που δεν φαίνονται με γυμνό μάτι, αφού αν εισέρθουν στον κινητήρα μπορεί να προκαλέσουν κάποια βλάβη στον κινητήρα.
Πως λειτουργεί ένα φίλτρο αέρα
Ο τρόπος που λειτουργούν τα φίλτρα είναι πολύ απλός. Τα βρίσκουμε στην αρχή του σωλήνα εισαγωγής ή στο κουτί που υπάρχει σε κάθε συνηθισμένο αυτοκίνητο. Ο αέρας εισέρχεται στο φίλτρο πριν διαπεράσει κάποιον αισθητήρα ή μπει μέσα στον κινητήρα. Όσο καθαρό είναι το φίλτρο αέρα, τόσο καλύτερα λειτουργεί η μηχανή, αφού λαμβάνει την απαιτούμενη ποσότητα αέρα, ο οποίος θα αναμειχθεί με το καύσιμο. Συνήθως το αλλάζουμε κάθε 6 μήνες. Ένα φίλτρο «φρακαρισμένο» μειώνει την ποσότητα αέρα που εισέρχεται στον κινητήρα με αποτέλεσμα να πέφτει και η απόδοση του μοτέρ.

Πηγή εικόνας: euantallaktika.gr
Το φίλτρο καυσίμου προστατεύει την μηχανή σας
Το φίλτρο καυσίμου χρησιμεύει για να αποτρέψει στις ακαθαρσίες που περιέχονται στη βενζίνη, το πετρέλαιο ή οποιοδήποτε καύσιμο να εισέλθουν στον κινητήρα. Η αλλαγή του απαιτείται
ανά τακτικά χρονικά διαστήματα.
Η βρωμιά ή η σκόνη που εισέρχεται στο ρεζερβουάρ του αυτοκινήτου μαζί με το καύσιμο μπορεί να σπάσει το φίλτρο. Το καύσιμο τείνει να βρωμίζει κατά την αποθήκευση και την άντληση. Ένα φραγμένο φίλτρο καυσίμου μπορεί να γίνει αντιληπτό από τη συμπεριφορά του οχήματος, ειδικά όταν η κατανάλωση καυσίμου του κινητήρα είναι στο υψηλότερο επίπεδο. Ο κινητήρας θα χάνει κατά διαστήματα την απόδοσή του, αλλά σε "ήσυχες" συνθήκες ο οδηγός δεν θα το αντιληφθεί.
Εάν είστε βέβαιοι ότι το ρεζερβουάρ έχει μολυνθεί από βρωμιά, σκόνη ή μεγάλη ποσότητα νερού, θα πρέπει να καλέσετε έναν ειδικό για να αντικαταστήσει το φίλτρο καυσίμου. Ένας ειδικός θα αντικαταστήσει το ρεζερβουάρ και, εάν είναι απαραίτητο, θα αντικαταστήσει την αντλία βενζίνης.
Οι κινητήρες ντίζελ πρέπει να αλλάζονται το φθινόπωρο, επειδή το χειμώνα το καύσιμο πρέπει να περάσει από το μέσο του φίλτρου για να πήξει.
Η χωρητικότητα του φίλτρου, η οποία έχει ήδη μειωθεί λόγω της απόφραξης από σωματίδια, δεν επαρκεί για να περάσει το κρύο, παχύρρευστο καύσιμο.









































































































