[hsas-shortcode group=1″” speed=”10″ direction=”left” gap=”50″]
[masterslider id=”28″]
ΕΡΩΤΗΣΗ
Θεσσαλονίκη, 14/01/2022
Των: Αποστόλου Αβδελά, Βουλευτή Α΄ Θεσσαλονίκης Κωνσταντίνου Χήτα, Βουλευτή Β΄ Θεσσαλονίκης
ΠΡΟΣ: Την κ. Υπουργό Παιδείας και Θρησκευμάτων
ΘΕΜΑ: «Πλήθος κενών στις σχολικές μονάδες Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Χίου»
Κυρία Υπουργέ,
Με το άνοιγμα των σχολικών μονάδων μετά το πέρας της εορταστικής περιόδου, διαπιστώθηκαν πλήθος λειτουργικών κενών στις σχολικές μονάδες Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Χίου. Τα ανωτέρω κενά συνεχίζονται να υφίστανται τέσσερις μήνες από την έναρξη του διδακτικού έτους 2021-2022 και είναι είκοσι τρία τον αριθμό, που επιμερίζονται σε κενά Γενικής Παιδείας, Ειδικής Αγωγής, Τμημάτων Ένταξης, Παράλληλης Στήριξης, προγράμματος “ΜΝΑΕ” και Μουσικών Ειδικοτήτων.
Αναλυτικότερα τα κενά έχουν ως εξής:
Ένα γενικής παιδείας μειωμένου ωραρίου ειδικότητας ΠΕ79.01 Μουσικής
Δύο γενικής παιδείας μειωμένου ωραρίου ειδικότητας ΠΕ05 Γαλλικής
Ένα ειδικής αγωγής πλήρους ωραρίου ΠΕ88.01.50 Γεωπονίας
Ένα ειδικής αγωγής μειωμένου ωραρίου ΠΕ79.01.50 Μουσικής
Δύο πλήρους ωραρίου ειδικότητας ΠΕ02.50 Φιλολόγων για Τμήματα Ένταξης
Ένα μειωμένου ωραρίου ειδικότητας ΠΕ02.50 Φιλολόγων για Τμήματα Ένταξης
Ένα μειωμένου ωραρίου ειδικότητας ΠΕ04.01.50 Φυσικών για Τμήματα Ένταξης
Δύο πλήρους ωραρίου ειδικότητας ΠΕ02.50 Φιλολόγων για Παράλληλη Στήριξη
Δύο μειωμένου ωραρίου ειδικότητας ΠΕ02.50 Φιλολόγων για Παράλληλη Στήριξη
Ένα μειωμένου ωραρίου ειδικότητας ΠΕ03.50 Μαθηματικών για Παράλληλη Στήριξη
Ένα μειωμένου ωραρίου ειδικότητας ΠΕ04.01.50 Φυσικών για Παράλληλη Στήριξη
Ένα μειωμένου ωραρίου ειδικότητας ΠΕ02 Μαθηματικών προγράμματος “ΜΝΑΕ”
Επτά διαφόρων μουσικών ειδικοτήτων (Βυζαντινή Μουσική, Ταμπουρά, Βιολοντσέλο, Τρομπέτα, Ευρωπαϊκά κρουστά, Παραδοσιακό Βιολί, Σαντούρι) για τη στελέχωση του Μουσικού Σχολείου Χίου.
Πρέπει να αναφερθεί ότι στο Ε.Ε.Ε.ΕΚ. Χίου δε διδάσκεται καμία ώρα στο εργαστήριο Γεωπονίας, στα Γυμνάσια Κάμπου και Βροντάδου δε λειτουργούν τα Τμήματα Ένταξης φιλολογικών μαθημάτων, ενώ ταυτόχρονα έξι εγκεκριμένοι μαθητές δε λαμβάνουν Παράλληλη Στήριξη.
Με δεδομένα όλα τα παραπάνω,
Ερωτάται η κ. Υπουργός:
Προτίθεσθε να προβείτε άμεσα σε ενέργειες, προκειμένου να στελεχωθούν οι σχολικές μονάδες Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Χίου που εντοπίζονται τα παραπάνω
λειτουργικά κενά με τον απαραίτητο αριθμό και ειδικοτήτων εκπαιδευτικών, προκειμένου να επιτευχθεί ισότιμη πρόσβαση στη γνώση μεταξύ των μαθητών;
Οι ερωτώντες Βουλευτές ΑΒΔΕΛΑΣ ΑΠΟΣΤΟΛΟΣ ΧΗΤΑΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ
[masterslider id=”48″]
[masterslider id=”12″]
[DISPLAY_ULTIMATE_SOCIAL_ICONS]