[masterslider id=”28″]
Πεντακόσια τρία διαφημιστικά μηνύματα «στήριξαν» οικονομικά με άφθονο διαφημιστικό χρήμα τον Νοέμβριο 2020, την τηλεοπτική σειρά τουρκικής προπαγάνδας «ήπιας ισχύος» που μεταδίδεται καθημερινά σε εθνική εμβέλεια από τον τηλεοπτικό σταθμό ΣΤΑΡ .
Η τουρκική σειρά του ΣΤΑΡ συνέχισε και τον Νοέμβριο να βρίσκεται σταθερά στις τελευταίες θέσεις τηλεθέασης όλων των εκπομπών, όλων των τηλεοπτικών σταθμών εθνικής εμβέλειας της απογευματινής ζώνης.
Παρ΄ όλα αυτά ορισμένες πολυεθνικές – μεγαθήρια, όπως η Procter & Gamble Hellas, επιμένουν να ξοδεύουν τα χρήματα των πελατών τους (η διαφημιστική δαπάνη συμπεριλαμβάνεται στην τιμή πώλησης των προϊόντων), ενισχύοντας με διαφημιστικό χρήμα την τουρκική προπαγάνδα σε πανελλαδική εμβέλεια.
Έτσι τον Νοέμβριο, η παραπάνω πολυεθνική-μεγαθήριο πλήρωσε από την τσέπη των πελατών της εκατόν δώδεκα διαφημιστικά μηνύματα στην εκπομπή για τα εισαγόμενα προϊόντα της Pampers, Fairy, Always, Ariel, Oral-B, Vicks, Pantene, Swiffer, Lenor και Fixodent. Τον αμέσως προηγούμενο μήνα, είχε πληρώσει άλλα 130 διαφημιστικά μηνύματα στην τηλεοπτική σειρά τουρκικής προπαγάνδας η οποία τον Οκτώβριο συγκέντρωσε συνολικά την οικονομική ενίσχυση 815 συνολικά διαφημίσεων!
Όπως ήταν φυσικό τον Νοέμβριο 2020, τέσσερα από τα πέντε εισαγόμενα προϊόντα ήταν της Procter & Gamble Hellas (Pampers, Always, Fairy, Ariel).
Δυστυχώς για τα προϊόντα μηνός ΝΟΕΜΒΡΙΟΥ 2020 υπάρχουν στην αγορά αντίστοιχα προϊόντα που παράγονται στην Ελλάδα, φέρουν στην συσκευασία τους την ένδειξη «ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΠΡΟΙΟΝ», είναι φθηνότερα, διακρίνονται για την εξαιρετική τους ποιότητα και δεν διαφημίζονται στην τουρκοσειρά. Συνεπώς, γιατί π.χ. να αγοράζουμε τα εισαγόμενα Pampers όταν υπάρχουν τα ελληνικής παραγωγής Babylino που δεν ξοδεύουν τα χρήματα των πελατών τους προκειμένου να υποστηρίξουν διαφημιστικά την τουρκική προπαγάνδα στην Ελλάδα;
Γιατί να αγοράζουμε εισαγόμενο Fairy όταν υπάρχουν σε κάθε αλυσίδα λιανικής αντίστοιχα προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας που παράγονται στην Ελλάδα, φέρουν στην συσκευασία τους την ένδειξη «ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΠΡΟΙΟΝ», είναι φθηνότερα, διακρίνονται για την εξαιρετική τους ποιότητα και δεν διαφημίστηκαν ποτέ σε καμιά τουρκοσειρά; Φυσικά, το ίδιο ακριβώς ισχύει για όλα τα προϊόντα και τις υπηρεσίες.
Οι πέντε κορυφαίες σε διαφημιστικά μηνύματα εταιρίες που «τροφοδότησαν» την τουρκική προπαγάνδα τον μήνα Νοέμβριο 2020 (ακόμα και στον πάτο της τηλεθέασης) ήταν οι εξής:
|
Α/Α |
Εταιρία |
Αριθ. διαφημίσεων |
|||
|
1 |
Procter & Gamble Ελλάς Μ.Ε.Π.Ε. |
112 |
|||
|
2 |
Diamant (τηλεπωλήσεις διαφ. προϊόντων) |
40 |
|||
|
3 |
Glaxo Smith Kleine |
22 |
|||
|
4 |
COSMOTE |
16 |
|||
|
5 |
ΚΩΤΣΟΒΟΛΟΣ |
14 |
Πηγή: Παρατηρητήριο Διαφημίσεων σε Τουρκοσειρές της Ελληνικής Τηλεόρασης
Τα διάφορα προϊόντα / υπηρεσίες που διαφημίστηκαν με 5 τουλάχιστον διαφημιστικά μηνύματα κατά την διάρκεια μιας εβδομάδας τον Νοέμβριο 2020.
Capt.Ευάγγελος Ν.Μ. Ρήγος.
Πρόεδρος ΙΗΑ
Www.Professors-Phds.com
[masterslider id=”48″]
[masterslider id=”8″]
[masterslider id=”12″]






































































































