Ολοκλήρωση συμμετοχής Περιφέρειας Βορείου Αιγαίου, στην έκθεση “9η ΓΙΟΡΤΗ ΜΕΛΙΟΥ & ΤΟΠΙΚΩΝ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ 2025”.
Ολοκληρώθηκε με μεγάλη επιτυχία, η συμμετοχή της Περιφέρειας Βορείου Αιγαίου στην “9η ΓΙΟΡΤΗ ΜΕΛΙΟΥ & ΤΟΠΙΚΩΝ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ 2025”, που πραγματοποιήθηκε στον προαύλιο χώρο του Ζαππείου Μεγάρου Αθήνας, από 30 Οκτωβρίου έως 3 Νοεμβρίου 2025.

Η “9η ΓΙΟΡΤΗ ΜΕΛΙΟΥ & ΤΟΠΙΚΩΝ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ2025” διοργανώθηκε από την “ATLAS EXPO” και αποτελούσε ένα γνήσιο bazaar στο κεντρικότερο σημείο της πρωτεύουσας.
Επρόκειτο για μια θεματική γιορτή που απευθυνόταν στο καταναλωτικό κοινό της Αθήνας, με σκοπό την παρουσίαση και την ανάδειξη των μελισσοκομικών προϊόντων και επιλεγμένων διατροφικών προϊόντων μεγάλης θρεπτικής αξίας, τονώνοντας παράλληλα την επιχειρηματικήδραστηριότητα σε αυτό το είδος τροφίμων.
Η Περιφέρεια Βορείου Αιγαίου ανταποκρινόμενη άμεσα στην ιδιαιτέρως τιμητική πρόταση των διοργανωτών, συμμετείχε στην έκθεση δωρεάν, οργανώνοντας την παρουσίαση των ξακουστών αλκοολούχων και μη ποτών (αποστάγματα, οίνοι, λικέρ, χυμοί, κ.ο.κ.), μαζί με τους φημισμένους συνοδευτικούς ουζομεζέδες, που καθιστούν τη γαστρονομία της έναν από τους σημαντικότερους θησαυρούς του Βορείου Αιγαίου.
Και τις 5 ημέρες που διήρκεσε η έκθεση, το περίπτερο της Π.Β.Α. με τα προϊόντα των νησιών, επισκέφθηκαν χιλιάδες Έλληνες καταναλωτές, αλλά και ξένοι τουρίστες που βρισκόταν στο κέντρο της Αθήνας, οι οποίοι είχαν τη δυνατότητα να γνωρίσουν τα διάφορα brands των ποτών των νησιών, καθώς και τους σχετικούς ουζοκρασομεζέδες (τυριά, ελιές, σάλτσες, αρτοσκευάσματα, κ.ο.κ.), σε μία ομαδική παρουσίαση του γαστρονομικού “πλούτου” του Βορείου Αιγαίου.
Το οργανωτικό πλαίσιο & το συντονισμό της συμμετοχής, είχαν οι αρμόδιοι Αντιπεριφερειάρχες Ανάδειξης & Προώθησης Προϊόντων Βορείου Αιγαίου (Λέσβου – Λήμνου Δημήτρης Καλλίας, Χίου Νίκος Νύκτας και Σάμου – Ικαρίας Άννη Ανδρεάδου), ενώ την οργάνωση της αποστολής και της παρουσίας των προϊόντων, είχε το στέλεχος marketing & επιχειρησιακής έρευνας της Π.Β.Α. Πάνος Πίτσιος. Το περίπτερο της Π.Β.Α. πλαισίωσαν με την ενεργή παρουσία τους, συμβάλλοντας στη διεκπεραίωση των εργασιών όλες τις ημέρες της έκθεσης, οι εθελόντριες από τα νησιά του Βορείου ΑιγαίουΧρυσάνθη Καλλονιάτη, Ευστρατία Καρυοφύλλη, Άννα Κουνιάρη, Ειρήνη Σερέτη & Νίκη Σερέτη, οι οποίες υποδεχόταν το πολυπληθές καταναλωτικό κοινό, διενεργούσαν γευσιγνωστικές δοκιμές και έδιναν τις απαραίτητες πληροφορίες, τόσο για τα διατροφικά όσο και για τα τουριστικά προϊόντα των νησιών.
Μεγάλος χορηγός της συμμετοχής ήταν ο επιχειρηματικός όμιλος “ATTICA GROUP”, του οποίου οι δύο ακτοπλοϊκές εταιρείες “BLUE STAR FERRIES” και “HELLENIC SEAWAYS”, συνδέουν με ferry boats σε σταθερή και καθημερινή βάση, τα νησιά του Βορείου Αιγαίου με την Αττική.
Οι 35 διατροφικές επιχειρήσεις από τα νησιά του Βορείου Αιγαίου, που με τα εκλεκτά τους προϊόντα πλαισίωσαν το περίπτερο της Π.Β.Α., ήταν:
1. “ΑΓΡΟΤΟΤΟΥΡΙΣΤΙΚΟΣ ΣΥΝΕΤΑΙΡΙΣΜΟΣ ΓΥΝΑΙΚΩΝ ΜΕΣΟΤΟΠΟΥ”: ΠΟΙΚΙΛΙΑ ΤΟΠΙΚΩΝ ΕΔΕΣΜΑΤΩΝ ΛΕΣΒΟΥ
2. “ΑΚΡΗΤΟΣ ΟΙΝΟΣ”: ΤΥΠΟΠΟΙΗΜΕΝΟΙ ΟΙΝΟΙ ΛΕΣΒΟΥ
3. “ΑΡΤΟΣΕΥΑΣΜΑΤΑ ΧΙΟΥ”: ΑΡΤΟΝΟΣΤΙΜΙΕΣ XIOY, ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΣ ΤΟΜΑΖΟΥ
4. “ΑΧΙΛΛΑΔΕΛΗΣ Β. ΥΙΟΙ & ΣΙΑ Ο.Ε.”: ΧΑΛΒΑΔΕΣ &ΓΛΥΚΑ ΚΟΥΤΑΛΙΟΥ ΛΗΜΝΟΥ
5. “VAKAKIS WINES”: ΤΥΠΟΠΟΙΗΜΕΝΟΙ ΟΙΝΟΙ ΣΑΜΟΥ, ΝΙΚΟΥ ΒΑΚΑΚΗ
6. “ΒΑΡΒΑΓΙΑΝΝΗΣ Ι. Ε.Π.Ε.”: ΠΟΤΟΠΟΙΙΑ ΠΛΩΜΑΡΙΟΥ ΛΕΣΒΟΥ
7. “BIOMERAKI”: ΒΙΟΛΟΓΙΚΑ ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΑ ΠΡΟΪΟΝΤΑ ΠΛΩΜΑΡΙΟΥ ΛΕΣΒΟΥ, ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΣ ΞΥΠΤΕΡΑ
8. “ΓΕΥΣΕΙΣ ΛΗΜΝΟΥ”: ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΑ ΖΥΜΑΡΙΚΑ – ΦΛΩΜΑΡΙΑ ΛΗΜΝΟΥ, ΦΩΤΕΙΝΗΣ ΓΚΑΡΑΛΗ
9. “CHIONY”: ΦΥΣΙΚΑ ΧΕΙΡΟΠΟΙΗΤΑ ΣΑΠΟΥΝΙΑ ΧΙΟΥ, ΓΙΑΝΝΗ ΑΝΔΡΕΑΔΗ
10. “GARALIS LIMNOS WINERY”: ΤΥΠΟΠΟΙΗΜΕΝΟΙ ΟΙΝΟΙ ΛΗΜΝΟΥ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΣ ΓΚΑΡΑΛΗ
11. “GIA …. GIAMAS” ΑΦΟΙ ΑΓΑΔΑΚΗ:ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΑ ΑΝΑΨΥΚΤΙΚΑ ΚΑΡΛΟΒΑΣΙΟΥ ΣΑΜΟΥ
12. “ΓΙΟΚΑΡΙΝΗΣ ΕΜΜΑΝΟΥΗΛ Α.Β.Ε.Ε.”: ΠΟΤΟΠΟΙΙΑ ΣΑΜΟΥ
13. “ΕΝΙΑΙΟΣ ΟΙΝΟΠΟΙΗΤΙΚΟΣ ΣΥΝΕΤΑΙΡΙΣΜΟΣ ΣΑΜΟΥ”: ΤΥΠΟΠΟΙΗΜΕΝΟΙ ΟΙΝΟΙ ΣΑΜΟΥ
14. “ΕΠΟΜ Α.Β.Ε.Ε.” ΠΟΤΟΠΟΙΪΑ ΜΥΤΙΛΗΝΗΣ:ΟΥΖΑ “ΜΙΝΙ”, “ΦΗΜΗ” & “LESVOS”
15. “ΙΣΙΔΩΡΟΣ ΑΡΒΑΝΙΤΗΣ Α.Ε.”ΠΟΤΟΠΟΙΙΑ ΠΛΩΜΑΡΙΟΥ ΛΕΣΒΟΥ: ΟΥΖΑ “PLOMARI”, “ΑΔΟΛΟ” & “ΜΑΤΑΡΕΛΛΗ”
16. “ΚΑΚΙΤΣΗΣ” ΠΟΤΟΠΟΙΪΑ ΧΙΟΥ: ΟΥΖΟ “ΑΝΤΡΙΚΙΟ” & ΔΙΑΦΟΡΑ ΛΙΚΕΡ
17. “ΚΟΥΚΟΥΛΙΘΡΑΣ Ν. & ΥΙΟΙ Ο.Ε.”: ΟΙΝΟΙ & ΤΣΙΠΟΥΡΟ “ΕΞΑΣΤΕΡΟ” ΛΗΜΝΟΥ
18. “ΚΤΗΜΑ ΧΑΤΖΗΓΕΩΡΓΙΟΥ”: ΤΥΠΟΠΟΙΗΜΕΝΟΙ ΟΙΝΟΙ ΛΗΜΝΟΥ, ΠΕΤΡΟΥ ΧΑΤΖΗΓΕΩΡΓΙΟΥ
19. “ΛΕΒΑ Α.Ε.”: ΤΥΠΟΠΟΙΗΜΕΝΕΣ ΒΡΩΣΙΜΕΣ ΕΛΙΕΣ & ΟΥΖΟ “SMYRNIO” ΜΥΤΙΛΗΝΗΣ ΛΕΣΒΟΥ
20. “MASTIC SNAILS”: ΤΥΠΟΠΟΙΗΜΕΝΑ ΣΑΛΙΓΚΑΡΙΑ ΧΙΟΥ, ΓΑΡΥΦΑΛΟΥ ΣΙΝΑΓΚΗ
21. “ΜΑΡΚΟΥ ΙΩΑΝΝΗΣ”: ΤΥΠΟΠΟΙΗΜΕΝΑ ΕΛΑΙΟΛΑΔΑ, ΕΛΙΕΣ & ΣΑΠΟΥΝΙΑ ΣΑΜΟΥ, ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΣ ΜΑΡΚΟΥ
22. “ΜΑΤΘΑΙΟΥ ΠΟΤΟΠΟΙΙΑ”: ΟΥΖΟ “MATIS”, ΜΥΤΙΛΗΝΗΣ ΛΕΣΒΟΥ
23. “ΜΕΛΙΣΣΟΚΗΠΙ ΚΑΡΑΓΙΩΡΓΗ – ΨΑΡΑ”: ΜΕΛΙ ΨΑΡΩΝ, ΑΝΔΡΕΑ ΚΑΡΑΓΙΩΡΓΗ
24. “ΜΕΛΙΣΣΟΚΟΜΙΚΟΣ ΣΥΝΕΤΑΙΡΙΣΜΟΣ ΛΗΜΝΟΥ”: ΑΓΝΟ ΜΕΛΙ ΛΗΝΟΥ
25. “ΜΕΛΙΣΣOΚΟΜΙΚΟΣ ΣΥΝΕΤΑΙΡΙΣΜΟΣ ΧΙΟΥ”:ΑΓΝΟ ΜΕΛΙ ΧΙΟΥ
26. “ΜΥΤΙΛΗΝΙΑ ΓΗ”: ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ ΤΟΠΙΚΩΝ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ ΛΕΣΒΟΥ, ΔΗΜΗΤΡΗ ΑΓΙΑΣΩΤΕΛΛΗ
27. “PAPAYIANNIDES LESVOS FLAVORS”: ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΕΣ ΣΑΛΤΣΕΣ & ΜΑΡΜΕΛΑΔΕΣ ΛΕΣΒΟΥ
28. “ΠΥΡΓΟΥΣΗΣ ΤΥΡΟΚΟΜΙΚΑ”: ΤΥΡΟΚΟΜΙΚΑ ΧΙΟΥ, ΔΗΜΗΤΡΗ ΠΥΡΓΟΥΣΗ
29. “SALAMOUSAS AGRIFOOD”: ΔΗΜΗΤΡΙΑΚΑ, ΣΙΤΗΡΑ & ΑΛΕΥΡΑ ΛΗΜΝΟΥ
30. “ΣΑΜΑΡΑ ΠΟΤΟΠΟΙΙΑ Α.Β.Ε.Ε.”: ΟΥΖΟ ΜΥΤΙΛΗΝΗΣ “ΣΑΜΑΡΑ”
31. “ΣΤΟΥΠΑΚΗΣ Α.Ε.” ΠΟΤΟΠΟΙΪΑ ΧΙΟΥ: ΟΥΖΑ, ΛΙΚΕΡ, ΤΣΑΪ ΜΕ ΜΑΣΤΙΧΑ, ΝΕΡΟ ΜΕ ΜΑΣΤΙΧΑ
32. “Τ’ ΑΓΙΟΡΓΟΥΣΙΚΑ ΤΗΣ ΧΙΟΥ”: ΠΡΟΪΟΝΤΑ ΑΠΟ ΑΡΩΜΑΤΙΚΑ – ΒΙΟΛΟΓΙΚΑ ΤΡΙΑΝΤΑΦΥΛΛΑ, ΝΙΚΟΥ ΚΥΛΗ
33. “TSANTIRIS WINES”: ΠΑΡΑΓΩΓΗ, ΕΜΦΙΑΛΩΣΗ & ΕΜΠΟΡΙΟ ΟΙΝΟΥ ΙΚΑΡΙΑΣ, ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ ΤΣΑΝΤΙΡΗ
34. “ΧΙΩΤΙΚΟ ΚΕΛΑΡΙ”: ΖΥΜΑΡΙΚΑ, ΛΑΖΑΝΟΦΥΛΛΑ & ΣΑΛΤΣΕΣ ΧΙΟΥ, ΟΙΚΟΤΕΧΝΙΑΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΟΥΛΑΚΗ
35. “ΨΥΧΗΣ – ΠΟΤΟΠΟΙΪΑ ΧΙΟΥ”: ΟΥΖΟ, ΤΣΙΠΟΥΡΟ& ΔΙΑΦΟΡΑ ΛΙΚΕΡ ΜΑΣΤΙΧΑΣ
Οι Αντιπεριφερειάρχες Ανάδειξης & Προώθησης Προϊόντων Βορείου Αιγαίου (Λέσβου – Λήμνου Δημήτρης Καλλίας, Χίου Νίκος Νύκτας και Σάμου – Ικαρίας ΆννηΑνδρεάδου), αφού συνεχάρησαν τις παραπάνω επιχειρήσεις, τους διοργανωτές για την άκρως τιμητική πρόταση και τους εθελοντές, που συνέβαλαν τα μέγιστα στην κοινή προσπάθεια προώθησης των εν γένει διατροφικών προϊόντων των νησιώνστο καταναλωτικό κοινό της Αθήνας και στους ξένους επισκέπτες της πόλης, μετά το πέρας της έκθεσης, δήλωσαν:
“Μετά την πρόσφατη παρουσία της Π.Β.Α. στην κορυφαία εμπορική έκθεση του πλανήτη, την “ANUGA 2025”, μας δόθηκε η δυνατότητα για μια πολύ σημαντική δωρεάν παρουσίαση της γαστρονομικής & διατροφικής παράδοσης των νησιών σε μια λιανική έκθεση στο κεντρικότερο σημείο της πρωτεύουσας, με τεράστια επισκεψιμότητα από Έλληνες, αλλά και ξένους τουρίστες της πόλης. Η διαφορετική αυτή δράση, είχε το χαρακτήρα της προώθησης του γαστρονομικού πλούτου και της διατροφικής αξίας των προϊόντων των νησιών του Βορείου Αιγαίου, με βασικό “μοχλό” τα ξακουστά αλκοολούχα ποτά. Η εν λόγω παρουσίαση, είχε και τουριστική διάσταση, δεδομένου ότι βασικός στόχος ήταν να «περάσει» το μήνυμα στο υποσυνείδητο του καταναλωτικού κοινού, ότι το ούζο, το κρασί και οι συνοδευτικοί μεζέδες, αποτελούν αναπόσπαστο κομμάτι του γαστρονομικού τουρισμού & πολιτισμού των νησιών μας. Και αυτή η συμμετοχή ήταν απόλυτα επιτυχημένη, με τη διαφήμιση των προϊόντων που εκτέθηκαν, να κινείται σε πολύ ικανοποιητικά επίπεδα. Αναμφίβολα τα προϊόντα των νησιών του Βορείου Αιγαίου, με την πολύ μεγάλη ζήτησή τους που καταγράφηκε ποικιλοτρόπως, κέρδισαν για μια ακόμα φορά τις εντυπώσεις όλων”.


































































































