Σε τι ωφελούν τα σύγχρονα προγράμματα τους πωλητές ακινήτων στην διαχείριση μεσιτικών γραφείων!
Στον τομέα της ακίνητης περιουσίας, οι περισσότερες εταιρείες εγκαταλείπουν τον παραδοσιακό τρόπο πώλησης ακινήτων και προσέγγισης πελατών. Πλέον υιοθετούν εξελιγμένα προγράμματα λογισμικού, προσαρμοσμένα στις ανάγκες των μεσιτικών γραφείων και στην διαχείριση πελατών. Πολλά από αυτά έρχονται ενσωματώνοντας και λειτουργίες CRM.
Οι σύγχρονες λύσεις λογισμικού προσφέρουν ολοκληρωμένα συστήματα, που έχουν σχεδιαστεί για τον εξορθολογισμό των λειτουργιών, τη βέλτιστη λήψη αποφάσεων και τη καλύτερη δέσμευση των πελατών στην πώληση ακινήτου. Δείτε πώς αυτά τα σύγχρονα προγράμματα διαφέρουν σημαντικά από τις παραδοσιακές μεθόδους.
1. Ενοποίηση και Αυτοματισμός
Ένα πρόγραμμα για μεσιτικά γραφεία ενσωματώνουν διάφορες διεργασίες της επιχείρησης, από τη διαχείριση πελατών μέσω του (CRM) έως τη διαχείριση συναλλαγών και τις υπηρεσίες μετά την πώληση. Οι αυτοματισμοί που διαθέτουν τα σύγχρονα προγράμματα είναι ένα από τα βασικά χαρακτηριστικά τους. Ο χειρισμός εργασιών όπως, η αποστολή μηνυμάτων ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, η ενημέρωση των αρχείων του πελάτη και ο προγραμματισμός συναντήσεων, παραδοσιακά απαιτούσε χειροκίνητη εισαγωγή δεδομένων και αρκετό χρόνο διεκπεραίωσης. Σήμερα, τα νέα προγράμματα, όχι μόνο μειώνουν τον φόρτο εργασίας στους πράκτορες, αλλά ελαχιστοποιούν και το ανθρώπινο λάθος, διασφαλίζοντας ομαλότερες πωλήσεις.
2. Διαχείριση δεδομένων και ανάλυση
Σε αντίθεση με τις παλιές μεθόδους, που τα δεδομένα ήταν συχνά διασκορπισμένα σε διαφορετικά αρχεία ή ακόμη και σε μη ψηφιοποιημένες μορφές, ένα σύγχρονο λογισμικό ακινήτων συγκεντρώνει την αποθηκευμένη πληροφορία. Έπειτα, γίνεται μια ανάλυση δεδομένων, επιτρέποντας στους οργανισμούς να δημιουργούν διάφορες αναφορές και να κάνουν προβλέψεις. Για παράδειγμα, τα προγνωστικά, αναλυτικά στοιχεία μπορούν να βοηθήσουν στην κατανόηση των τάσεων της αγοράς, στην πρόβλεψη των μελλοντικών αξιών των ακινήτων και στον εντοπισμό πιθανών πελατών που μπορεί να ενδιαφέρονται για κάποια ακίνητα. Αυτό το επίπεδο ανάλυσης ήταν ουσιαστικά ανέφικτο με παλαιότερες μεθόδους πώλησης, οι οποίες βασίζονταν περισσότερο στη διαίσθηση και λιγότερο σε γνώσεις που βασίζονται σε δεδομένα.
3. Διαχείριση Σχέσεων Πελατών
Τα σύγχρονα προγράμματα βελτιώνουν σημαντικά τον τρόπο με τον οποίο οι επιχειρήσεις ακινήτων διαχειρίζονται τις σχέσεις τους με τους πελάτες. Τα συστήματα CRM βοηθούν στη διατήρηση αρχείων για κάθε πελάτη και πώληση που γίνεται, στα οποία μπορεί να έχει πρόσβαση οποιοδήποτε εξουσιοδοτημένο μέλος της ομάδας. Οι βελτιωμένες δυνατότητες CRM διασφαλίζουν ότι οι ανάγκες των πελατών μπορούν να ικανοποιηθούν άμεσα και ότι διατηρείται η εξατομικευμένη επικοινωνία σε όλη τη διαδικασία αγοράς ή πώλησης.
4. Συνεργασία σε πραγματικό χρόνο
Η ικανότητα συνεργασίας σε πραγματικό χρόνο αποτελεί σημαντικό πλεονέκτημα του σύγχρονου λογισμικού έναντι των παραδοσιακών μεθόδων. Οι πλατφόρμες που βασίζονται στο cloud επιτρέπουν στα μέλη της ομάδας να έχουν πρόσβαση σε πληροφορίες από οποιαδήποτε τοποθεσία, ενισχύοντας την ευελιξία και την ανταπόκρισή τους στα αιτήματα των πελατών.
5. Συμβατότητα με φορητές συσκευές
Τα σημερινά λογισμικά ακίνητης περιουσίας είναι συμβατά με φορητές συσκευές, πράγμα που σημαίνει ότι οι πράκτορες και οι διαχειριστές μπορούν να έχουν πρόσβαση στο σύστημα του προγράμματος και να εκτελούν εργασίες απευθείας από τα smartphone ή τα tablet τους, ακόμα και όταν βρίσκονται σε διακοπές.
6. Ενισχυμένα εργαλεία μάρκετινγκ
Πολλά προγράμματα για μεσιτικά γραφεία έχουν ενσωματωμένες λειτουργίες ψηφιακού μάρκετινγκ. Αυτά τα εργαλεία περιλαμβάνουν δυνατότητες διαχείρισης διαδικτυακών, εικονικών περιηγήσεων και διαχείρισης διαφημιστικών καμπανιών στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Επιπλέον, τα αναλυτικά στοιχεία που προέρχονται από τις καμπάνιες, βοηθούν στην γρήγορη ανατροφοδότηση των διαφημίσεων σε πραγματικό χρόνο.