[DISPLAY_ULTIMATE_SOCIAL_ICONS]
[masterslider id=”52″]
[masterslider id=”48″]
Πριν από 20 μέρες είχε εξαγγείλει ο Αντιπεριφερειάρχης Χίου Π. Μπουγδάνος και είχε προχωρήσει σε αναλυτική ενημέρωση για τις απαλλοτριούμενες εκτάσεις εν όψει της εκτέλεσης του έργου «Δρόμος παράκαμψης Χαλκειούς».
Το εν λόγω έργο έχει ενταχθεί στο ΕΣΠΑ με προϋπολογισμό 4.180.000 € και πρόκειται για έργο που αναβαθμίζει την οδική ασφάλεια και εξασφαλίζει ταχύτερη πρόσβαση από και προς τους οικισμούς της Νότιας και Νοτιοδυτικής Χίου.
Όμως η δημιουργία του περιφερειακού στα Καμπόχωρα φέρεται να βρίσκει εμπόδια. Ο δρόμος αυτός παρότι είναι να υψίστης σημασίας έργο για την περιοχή που θα συνδέει από το σχολικό συγκρότημα των Καμποχώρων με τον Ζυφιά αποφεύγοντας τις επικίνδυνες στροφές στο Χαλκειός και θα εξυπηρετεί την περιοχή με ασφάλεια και θα επιφέρει πιο σύντομη μετάβαση σε νότια χωριά της Χίου όπως Λιθί, Βέσσα ,Ελάτα, Αη Γιώργης Συκούσης κι όμως τείνειτείνει να μην γίνει πραγματικότητα.
Για το θέμα μας μίλησε ο Αντιπεριφερειάρχης Χίου Π. Μπουγδάνος:
Έχει έρθει στα χέρια μας έγγραφο με πολλά λευκά τετραγωνάκια και πολλά κενά που δεν θέλουν να γίνει η παράκαμψη. Μου ανέφεραν κάτοικοι ότι κυκλοφορούσε κενό το έγγραφο και υπήρξε σύγχυση με το κλείσιμο της ΒΙΑΛ καθώς δεν φαίνονταν το κείμενο.
ΔΕΙΤΕ ΤΗΝ ΔΗΛΩΣΗ ΤΟΥ ΑΝΤΙΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΡΧΗ ΧΙΟΥ Κ. ΠΑΝΤΕΛΗ ΜΠΟΥΓΔΑΝΟΥ:
Ο πρόεδρος του Χαλκειούς κ. Βασίλης Βίγκας μας ανέφερε ότι οι κάτοικοι πρώτα θέλουν να κλείσει η ΒΙΑΛ και μετά να ασχοληθούν με τον δρόμο, αυτό είναι απόφαση της λαϊκής συνέλευσης. Θέλουμε να φτιαχτεί ο υπάρχων δρόμος και την κατάλληλη σήμανση. Στον υπάρχον δρόμο υπάρχουν 10 επιχείρησης που είναι αντίθετοι στην δημιουργία του δρόμου. Γιαυτό εμείς ζητάμε να γίνει ουσιαστικός διάλογος για την δημιουργία δρόμου βάσει των νέων δεδομένων της περιοχής μας.
[masterslider id=”28″]
Παντός σύμφωνα με πληροφορίες της Chiosin.gr το φλέγον έγγραφο φέρει περί τις 350 υπογραφές ενώ οι θιγόμενοι του δρόμου που φυσικά και θα αποζημιωθούν είναι 103!
Ας το κοιτάξουν οι κάτοικοι της περιοχής γιατί είναι ένα έργο που αξίζει να γίνει. Σε διαφορετική περίπτωση το συγκεκριμένο κονδύλι θα μεταφερθεί σε άλλο έργο και η περιοχή θα χάσει μια ευκαιρία ανάπτυξης.
[masterslider id=”8″]
[masterslider id=”12″]































































































