[hsas-shortcode group=1″” speed=”10″ direction=”left” gap=”50″]
[masterslider id=”28″]
Με πρωτοβουλία της Περιφέρειας Β. Αιγαίου προχωρά το ανταγωνιστικό brand του Χιώτικου γαστρονομικού τουρισμού. Η Περιφέρεια Βορείου Αιγαίου προσκάλεσε τους εμπλεκόμενους φορείς και επαγγελματίες του Τουρισμού στην παρουσίαση της μελέτης διαμόρφωσης και προβολής της Χίου σε ανταγωνιστικό brand γαστρονομικού τουρισμού με διεθνή εμβέλεια, η οποία πραγματοποιείται σε συνεργασία με τον Φορέα Τουρισμού Χίου. Η παρουσίαση πραγματοποιήθηκε από τον μελετητή, κ. Δημοσθένη Μπρούσαλη, ο οποίος ανέλυσε τα έως τώρα συμπεράσματα της μελέτης. Αναλυτικότερα
αναφέρθηκε στα εξής:
– Διεθνείς Τάσεις και Κριτήρια επιλογής επισκέπτη
– Εμπλεκόμενοι, Συνταγές και Πρώτες ύλες
– Όραμα, Αποστολή και Υπόσχεση Μάρκας
– Positioning και Βασικές Αρχές
– Κοινά – στόχος
– Κεντρικό Αφήγημα (Story telling)
Ο Αντιπεριφερειάρχης τουρισμού κ. Νίκος Νύκτας αναφέρθηκε στην εκδήλωση αυτή, την ψηφοφορία στην κρίση του κοινού που θα ακολουθήσει για την επιλογή του Brand name και παράλληλα προανήγγελλε την παρουσία της Περιφέρειας Β. Αιγαίου στη ΔΕΘ με δικό της περίπτερο 120τμ με εικαστική παρέμβαση καθηγητών Πανεπιστημίου βάσει του σχεδίου του Περιφερειάρχη κ. Κώστα Μουτζούρη. Επίσης τόνισε ότι είμαστε από τους πρώτους στον κοινωνικό τουρισμό στις προτιμήσεις των δικαιούχων Πανελλαδικά και ότι η τουριστική σαιζόν συνεχίζεται και θα πάμε καλύτερα. Συνεχίζουμε δυναμικά και απτόητοι , τόνισε χαρακτηριστικά.
Αναλυτικά οι δηλώσεις του:
Τα 5 ονόματα που προτάθηκαν και θα κληθούν να ψηφίσουν όσοι το επιθυμούν το επόμενο διάστημα είναι :
-Chios eat it!
-Chios authentic bites
-Chios enjoy it!
-Taste like Chios
-Chios essence
[masterslider id=”48″]
[masterslider id=”12″]
[DISPLAY_ULTIMATE_SOCIAL_ICONS]