[hsas-shortcode group=1″” speed=”10″ direction=”left” gap=”50″]
[masterslider id=”28″]
«Οργασμός» δράσεων τουριστικής προβολής από την Περιφέρεια Β. Αιγαίου.
Ο Θεματικός Αντιπεριφερειάρχης Τουρισμού κ. Νίκος Νύκτας ενημέρωσε τα ΜΜΕ για όλα όσα «γίνονται» στη Χίο με σκοπό να «ανεβάσουν» ακόμη περισσότερο την περιοχή μας.
Συνέντευξη Τύπου εφ’ όλης της… τουριστικής ύλης παραχώρησε το πρωί της Τετάρτης 22 Σεπτεμβρίου από το γραφείο του ο Θεματικός Αντιπεριφερειάρχης Τουρισμού Β. Αιγαίου κ. Νίκος Νύκτας ο οποίος «ξεδίπλωσε» όλες τις δράσεις που τρέχουν για την τουριστική προβολή της περιοχής μας.
Αναφέρθηκε στα γυρίσματα στην περιοχή των Αγιασμάτων με ζητούμενο την δημιουργία ενός βίντεο που θα καταγράφει τόσο τις δυνατότητες και τις υπηρεσίες του υδροθεραπευτηρίου όσο και τις εναλλακτικές προτάσεις στην κοιλάδα των Αγιασμάτων με τις όμορφες περιπατητικές διαδρομές και όχι μόνο. Επίσης ανέλυσε «TASTE like CHIOS» είναι το νέο γαστρονομικό όνομα της Χίου όπως αναδείχθηκε από σχετική ψηφοφορία που διεξήχθη από τις 7 έως τις 13 Σεπτεμβρίου μέσω της εφαρμογής Google Forms. Στη ψηφοφορία συμμετείχαν 293 άτομα και επικρατέστερη επιλογή με 45% των ψήφων αναδείχθηκε το όνομα «Taste like Chios». Ενώ τέλος αναφέρθηκε και στο Ρουμάνικο τηλεοπτικό show του ΑΝΤ1 Chef δίχως σύνορα που γυρίστηκε σε Χίο και Λέσβο.
Αναλυτικά οι δηλώσεις του:
[masterslider id=”48″]
[masterslider id=”12″]
[DISPLAY_ULTIMATE_SOCIAL_ICONS]