[DISPLAY_ULTIMATE_SOCIAL_ICONS]
[masterslider id=”52″]
[masterslider id=”48″]
Συνεχίζονται οι εγγραφές στο Ναυτικό Λύκειο ΤΕΕΝS. Φέτος θα λειτουργήσουν 2 τάξεις και από του χρόνου και η τρίτη.
Στο ΕΠΑ.Λ. «ΤΣΑΚΟΣ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΗΡΙΑ ΝΑΥΤΙΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ» εξασφαλίζεται στους μαθητές η παροχή αφενός στέρεων γενικών γνώσεων, αφετέρου εξειδικευμένων τεχνολογικών και επαγγελματικών γνώσεων και δεξιοτήτων, αποφεύγοντας την πρόωρη ειδίκευση. Παρέχεται, δηλαδή η ενιαία βάση, όπου ο μαθητής διαμορφώνει την επιλογή του ως προς την ειδικότητα που ακολουθεί, βάσει των ενδιαφερόντων, των κλίσεων και των ικανοτήτων του. Για το λόγο αυτό προωθείται πρόγραμμα δράσεων και υποστήριξης των μαθητών/-τριών μας μέσω συμβουλευτικής και ενισχυτικής διδασκαλίας (προσαρμοσμένης στις μαθησιακές ανάγκες τους) καθώς και υποστήριξης των εκπαιδευτικών των ΕΠΑ.Λ. κυρίως μέσω επιμορφωτικών προγραμμάτων.
Πρόγραμμα Σπουδών
Τα προγράμματα διδασκαλίας περιλαμβάνουν μαθήματα γενικής παιδείας, τεχνικά, επαγγελματικά και εργαστηριακές ασκήσεις.
- Στην Α΄ ΤΑΞΗ οι μαθητές και οι μαθήτριες ακολουθούν ένα πρόγραμμα σπουδών με μαθήματα γενικής παιδείας (22 ώρες), μαθήματα προσανατολισμού (7 ώρες) και μαθήματα επιλογής (τεχνολογικά– επαγγελματικά, 6 ώρες), προκειμένου να τους δοθεί η δυνατότητα να διερευνήσουν τις εκπαιδευτικές και επαγγελματικές επιλογές τους.
- Στη Β΄ ΤΑΞΗ οι μαθητές και οι μαθήτριες ακολουθώντας τον τομέα Ναυτιλιακών Επαγγελμάτων, διδάσκονται μαθήματα γενικής παιδείας (12 ώρες) και τεχνολογικά – επαγγελματικά μαθήματα (23 ώρες, θεωρητικά και εργαστηριακά) του τομέα σπουδών.
- Στη Γ΄ ΤΑΞΗ προσφέρονται οι ειδικότητες, οι μαθητές/μαθήτριες επιλέγουν μια από αυτές που περιλαμβάνονται στον τομέα Ναυτιλιακών Επαγγελμάτων (Πλοίαρχος Ε.Ν. ή Μηχανικός Ε.Ν.) και διδάσκονται μαθήματα γενικής παιδείας (12 ώρες) και μαθήματα της ειδικότητας που έχουν επιλέξει (23 ώρες, θεωρητικά και εργαστηριακά).
- [masterslider id=”8″]
[masterslider id=”12″]
ΕΝΙΣΧΥΤΙΚΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ
Το πρόγραμμα σπουδών διαμορφώνεται με στόχο τόσο τη γενικότερη πνευματική καλλιέργεια των μαθητών, όσο και την προετοιμασία τους για τις εξετάσεις εισαγωγής στην τριτοβάθμια εκπαίδευση.
Για να επιτευχθούν οι παραπάνω στόχοι εφαρμόζεται το αναλυτικό πρόγραμμα που ορίζει το ΥΠΠΕΘ, ενισχυμένο με πρόσθετες διδακτικές ώρες που παρέχονται με τη μορφή παρεκκλίσεων στο κεντρικό πρόγραμμα. Πρόκειται για εξατομικευμένα προγράμματα διδασκαλίας τα οποία έχουν σκοπό την ενίσχυση των γνώσεων και δεξιοτήτων των μαθητών σε βασικά γνωστικά αντικείμενα.
[masterslider id=”28″]
Φιλοσοφία – Στόχοι
- Η παροχή Δευτεροβάθμιας και Μεταλυκειακής επαγγελματικής εκπαίδευσης και κατάρτισης.
- Η παροχή γενικής παιδείας υψηλού επιπέδου που θα συμβάλλει στην ισόρροπη γνωστική, συναισθηματική, πνευματική και σωματική ανάπτυξη των μαθητών.
- Η προαγωγή της κριτικής σκέψης, της πρωτοβουλίας, της δημιουργικότητας και των ικανοτήτων των μαθητών.
- Η καλλιέργεια της εθνικής, θρησκευτικής και πολιτισμικής μας κληρονομιάς και η προετοιμασία των νέων ως Ευρωπαίων πολιτών.
- Ο σεβασμός των ανθρωπίνων δικαιωμάτων, της διαφορετικότητας και της πολιτισμικής ετερότητας στο πλαίσιο μιας πολυπολιτισμικής κοινωνίας.
- Η ενδυνάμωση των αξιών της ελευθερίας, της δημοκρατίας, της συλλογικότητας και της αλληλεγγύης και η διαμόρφωση συνείδησης ενεργού πολίτη.
- Η διασφάλιση ισορροπίας στη σχολική ζωή ώστε οι μαθητές να μπορούν να συνδυάζουν τη γνώση με τον ελεύθερο χρόνο, τη δημιουργία και τη συμμετοχή σε κοινές δράσεις.
- Η καλλιέργεια των βασικών κοινωνικών δεξιοτήτων αναγκαίων για την ανάπτυξη της προσωπικότητας και την κοινωνική ένταξη καθώς και η καλλιέργεια πνεύματος συλλογικής προσπάθειας και ενσυνείδητης πειθαρχίας προσόντων αναγκαίων σε κάθε οργανική μονάδα, ιδιαίτερα των πλοίων.
- Η παροχή ολοκληρωμένων εκπαιδευτικών προγραμμάτων και ταξιδιών για την απόκτηση επαγγελματικών γνώσεων και δεξιοτήτων.
- Η παροχή δυνατοτήτων παρακολούθησης των εργασιακών εξελίξεων, καθώς και ενημέρωση στις νέες τεχνολογίες και τις επαγγελματικές γνώσεις, δεξιότητες και ικανότητες.
- Η δυνατότητα παρακολούθησης των επαγγελματικών εξελίξεων και αφομοίωσης νέων επαγγελματικών γνώσεων και δεξιοτήτων στο πλαίσιο της Διά Βίου Μάθησης.
- Η δυνατότητα επαγγελματικής ανέλιξης μέσω σπουδών σε ανώτερη εκπαιδευτική βαθμίδα.
- Η ανάπτυξη δράσεων που διασφαλίζουν και αναβαθμίζουν την ποιότητα της τεχνικής – επαγγελματικής εκπαίδευσης.
- Στήριξη και ενίσχυση της επιχειρηματικής καινοτομίας.
- Η προσέλκυση νέων στο ναυτικό επάγγελμα.
- Ο σεβασμός και διατήρηση της Ελληνικής ναυτικής παράδοσης.




































































































