Το βράδυ της Τρίτης 23 Ιουνίου η Διοίκηση της Ε.Π.Σ. Χίου παράθεσε δείπνο στα παιδιά που αποτελούσαν τις μικτές ομάδες της Ένωσης την φετινή αγωνιστική περίοδο.
Συγκεκριμένα την ομάδα Κ15 κορασίδων και τις ομάδες Κ14 και Κ16 αγοριών, στους προπονητές και βοηθούς τους.
Η συγκέντρωση έγινε στα Κ.Α.Α.Υ. Αγίας Ελένης.
Θέλουμε να ευχαριστήσουμε θερμά τον Διοικητή της 96 ΑΔΤΕ Ταξίαρχο (ΜΧ) κ. Παναγιώτη Λυμπερέα που ανταποκρίθηκε στο αίτημα μας για την παραχώρηση του χώρου, καθώς και τους υπεύθυνους των Κ.Α.Α.Υ κυρίους Stefanos Moulakis Δημήτριος Αθανασίου Αλεξοπουλος και Θανάση Μιχαηλίδη και όλο το προσωπικό για τη φιλοξενία που μας παρείχαν.













































































































