Η δράση Άρωμα Χίου αποτελεί μια ολιστική προσέγγιση ως προς τη στρατηγική προώθησης της Χίου, καθώς
πραγματοποιείται σε ένα από τα κεντρικότερα σημεία της Ελλάδας, συνδυάζοντας τόσο την προβολή τοπικών
προϊόντων, όσο και της Χίου ως προορισμό. Η δράση έχει διάρκεια και σημαντικό επικοινωνιακό αποτύπωμα.
Συμβάλλει σημαντικά στην ενδυνάμωση του Brand Awareness ΧΙΟΣ.
Το Επιμελητήριο Χίου, μέσω αυτής της δράσης, διαδραματίζει έναν σημαντικό ρόλο ως συνδετικός κρίκος των
φορέων του νησιού (Περιφέρεια Βορείου Αιγαίου, Δήμος Χίου, Φορέας Τουρισμού), προάγοντας τη συνεργασία
προς έναν κοινό σκοπό, που επιφέρει ένα εξαιρετικά επιτυχημένο αποτέλεσμα με σημαντικό αποτύπωμα, τόσο
στον τοπικό επιχειρηματικό ιστό, όσο και στην προβολή του νησιού μας.
Η φετινή δράση πραγματοποιήθηκε 19 έως 23 Ιουνίου
στο Σύνταγμα με τη συμμετοχή 21 επιχειρήσεων και
του φορέα τουρισμού. Σύνολο περιπτέρων: 22
Στη φετινή δράση πέραν των εγκαινίων την Τρίτη 20/6,
ενσωματώθηκαν και special events που πλαισίωναν
την εκδήλωση: Cocktail event, Μουσική αφήγηση &
αισθητηριακό παιχνίδι, Παρουσίαση για τη χλωρίδα
της Χίου, Παρουσίαση της ιστορίας του χιώτικου
κρασιού.
Παρείχαμε δωρεάν στους εκθέτες μας την
πλατφόρμα δικτύωσης Meetkick
Δυνατότητες εκθετών μέσω της πλατφόρμας
Meetkick:
➢ Κάθε εκθέτης είχε το δικό του προφίλ το
οποίο μπορούσε ο χρήστης να επισκεφθεί
απλά σκανάροντας το QR που υπήρχε
ενσωματωμένο στις μετόπες των περιπτέρων
➢ Ρύθμιση ραντεβού με δυνητικούς
πελάτες/συνεργάτες
➢ Λειτουργία chat
➢ Εύκολη λήψη επαφής του κάθε εκθέτη στα
κινητά τηλέφωνα των επισκεπτών
Δημιουργήσαμε γωνιές ρεαλιστικών τρισδιάστατων photo booth, τα οποία αποτέλεσαν
πόλο έλξης για λήψη φωτογραφιών από τους επισκέπτες της έκθεσης. Έτσι
κατακλύστηκαν τα social media από Χίο.
Ενέργειες προώθησης δράσης
Φέτος δόθηκε σημαντικό βάρος στην επικοινωνιακή πολιτική και την προώθηση της δράσης, πριν,
καθ’ όλη τη διάρκεια και με το τέλος της έκθεσης.
Πραγματοποιήθηκαν συντονισμένες ενέργειες ως προς τη διαχείριση των social media, τη
δημιουργία και προώθηση ψηφιακού υλικού (teaser, εκδηλώσεις σε fb, Stories, ψηφιακές μακέτες,
tags, tik tok, Instagram )
Στόχος μας ήταν το «Άρωμα Χίου» να «παίζει» για μεγάλο χρονικό διάστημα (πριν και μετά) σε
εθνικής αλλά και Περιφερειακής εμβέλειας ΜΜΕ.
Καταφέραμε και φέτος να προσελκύσουμε το ενδιαφέρον και να μας προβάλουν τόσο εθνικά
κανάλια, όσο και διαδικτυακοί τόποι υψηλής επισκεψιμότητας. Η παρουσία (δραστηριότητα) στα
social media ήταν ιδιαίτερα σημαντική (reposts από ειδησεογραφικά portals, άλλα Επιμελητήρια,
συν διοργανωτές, εκθέτες, επισκέπτες Δράσης).
Μέσος όρος επισκεπτών ανά
ημέρα: 3.437
Σύνολο επισκεπτών:
17.186